Re: Lotus Notes os/2

Autor: Jan Stožek (jasio_at_polbox.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 02:01:05 MET

On Tue, 27 Jan 1998 16:42:48 +0100, Jan Ryszard Pluci˝ski wrote:

:>czy ktoś może używa albo umie obsługiwać Lotus Notes mail 4.1
:>dodawany do OS/2?
:>Nic z tego nie wiem...

        Kiedyś sobie zainstalowałem, co prawda nie z Merlina, a z dystrybucyjnej wersji Notes.
Krótko: przelękłem się i chodu w krzaki. :)
        A tak serio, to jeżeli chcesz tego używać jako klienta poczty internetowej, to potrzebny
jest jeszcze pakiet POP3 dla Lotus Notes Mail (jest gdzieś na Sieci, u IBM-a... ale nie pamiętam
gdzie :( ale albo u IBM-a albo u Lotusa, bo to było oficjalne. I chyba rzeczywiście sprawniej
będzie, jeżeli ściągniesz PMMaila... Nie pamiętam dokładnie, ale notesy chyba były dość
"ciężkie".
        Notes Mail ma największy sens jako klient Notes. Przez to też nie przebrnąłem (do tego
już trzeba przejść na zawodowstwo :) ale w warunkach korporacyjnych na notesach można cudne
rzeczy postawić. W warunkach domowych: strzelanie z armaty do wróbli.

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl