Re: I Netware

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 18:57:11 MET

On Tue, 27 Jan 1998 13:16:41 +0100 (CET), Tomek Siek wrote:

>Tomek Siek wrote:
>[ciach ...]
>przepraszam za te spamy (pale szybsze od rozumu :))

>Chodzi mi generalnie o dwie sprawy:
>
>- czy ten base server za 692 dolce ma też licencje na iluś tam
>użytkowników, czy trzeba dokupować klientów ?
>
>- czego z advanced brakuje w wersji base, i jak się to ma do produktów
>m$ ???

Dwie podstawowe różnice to brak systemu plików HPFS386 (i wszystkiego co
z nim jest związane) oraz brak możliwości kontroli dostępu do klawiatury komputera,
na którym pracuje Warp Server (lokalne logowanie).

Więcej szczegółowych informacji znajdziesz na stronie firmy CALDER.
Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59
31-941 KRAKÓW