Re: Call Back OS/2 > WinNt

Autor: Jan Stožek (jasio_at_polbox.pl)
Data: Thu 22 Jan 1998 - 16:53:37 MET

On Thu, 22 Jan 1998 12:28:57 +0100, Andrzej Piŕta wrote:

:>Witam!!!
:> Dawno mnie tu nie by o, bo nic si nie zdarzy o.
:>Obecnie zarzy mnie taki oto problem. Mam po drugiej stronie WinNT a w
:>domu OS/2 Warp 3,
:>na tym NieTym mam konto z którego mog korzysta jako oddzwaniaj ce.
:>Niestety najpierw trzeba si tam zalogowa poda swój numer telefonu, a
:>potem czeka na oddzwonienie, które te mus odebra . Nie wiem czy to
:>jest mo liwe z poziomu OS/2, czy mo e tak banalne, e nie mog em na to
:>wpa . Prosi bym o jakie naprowadzenie, czy opisanie kwestii.

        A co chcesz zestawić? TCP/IP? NetBEUI?
        Wbudowany dialer w WARP 4 umożliwia zestawienie IP w połączeniu przychodzącym
(jest taki guzik na zakładce "modem"), ale wymagane jest wówczas z góry podanie adresów IP
po obydwu stronach łącza. SLATTACH został w takim wypadku wywołany wyłącznie z
parametrami konfigurującymi modem (obydwa initstringi plus ATS0=2S7=30 zamiast dialprefiksu)
i oczywiście odpowiedziami modemu. Być może w którymś fikspaku do "3" jest ta sama wersja
dialera. Może też da się napisać jakiś cwany skrypt, który to wszystko pozestawia do kupy, coby
nie trzeba było nadmiernie myszkować ręcznie.

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl