Re: Ogonki raz jeszcze

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 14:14:44 MET

On Wed, 21 Jan 1998 13:30:25 +0100 (CET), Marek Wojciechowski wrote:

>A tak przy okazji moze ktos sie orientuje czy gdzies
>blisko mozna znalezc w miare nowa wersje netszkapy nie beta ?

Dla OS-a NIE MA Netscape nie beta nowszego niz 2.02 z marca ur. Beta
refresh z grudnia wrzeszczy juz, ze przestanie dzialac 15-go lutego, a
styczniowa jest na testcase (dokladny adres mam w domu), tylko cos mi sie
kojarzy, ze marudzili na nia na zachodnich newsach.

Jezeli chcesz grudniowa to daj znak, wystawie na ftp.

OSciski!
Mirek Nowakowski