Re: Ogonki raz jeszcze

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 08:56:35 MET

On Tue, 20 Jan 1998 17:49:03 +0100 (CET), Marek Wojciechowski wrote:

>Pod Warpem 4 zniknely mi polskie literki z netscapa.
>Zbieglo sie to z instalacja patcha na MPTS 8421.

Co to znaczy "zniknely"? Nie chca sie wyswietlac w ogole, wyswietlaja sie
krzaki czy Szkapa nie zapamietuje tego, ze kazesz jej pracowac w
ISO-8859-2?

Jezeli to ostatnie, to wejdz jakims edytorem INI w Netscape.ini, znajdz
sekcje Intl (wlasnie tak pisana: pierwsze I wielkie, pozostale litery
male, czyli tekst) i zobacz, czy w kluczu URL Charset masz wpisane
ISO-8859-2, i czy to jest zakonczone #0. Potem wejdz w sekcje INTL
(samymi wielkimi literami) i tez sprawdz, czy dla poszczegolnych stron
kodowych jest wpisane to co trzeba i czy te wpisy sa zakonczone #0
(bardzo wygodnie robi sie to edytorem z FM/2 -- jak klucz nie jest
zakonczony #0 to po wywolaniu do edycji wyswietla na koncu smieci, ktore
trzeba recznie wykasowac).

OSciski!
Mirek Nowakowski