Re: Jak zainstalowac OS/2?

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 18:06:41 MET

On 19 Jan 1998, Sławomir Stachniewicz wrote:

> Tak, ale on rozpakowuje tylko na dyskietke :-(

Ale przeciez jest programik svdisk (Super Virtual Disk) ktory robi
wirtualna dyskietke jako oddzielna literke dyskowa i mozesz rozpakowywac
dyskietki na ta dyskietke i potem jednym nacisnieciem klawisza/kliknieciem
przekopiowujesz zawartosc na dysk (szybko bo dysk jest tworzony w pamieci
RAM). Wejdz na FTPsearch'a i poszukaj pliku svdisk11.zip (chyba ze jest
nowsza wersja to tylko svdisk).

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl
... Press any key to continue or any other key to quit.