Windoza

Autor: Marek Lukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 16:07:53 MET

Witam,
w firmie mam taki problem, kolesie poinstalowali sobie jakies bety win9x i
winnuke juz nie jest taki dobry, by wykazac wyzszosc OS/2 nad windami
wszeliej masci :(
Na pl.comp.os.os2 pisales kiedys ze istnieje cos takiego jak land, ktorego
wynik dzialania jest taki sam jak winnuka, tzn wywalenie windy.
czy jest szansa bys mnie oswiecil co to jest i jak czyms takim wywalic winde.
Zalezy mi na tym bo kolesie w firmie sa wiernymi poddanymi BG i rok temu
zrobili wielkie oczy kiedy pokazalem im winnuke.

pOSdrowienia
MArek.
PS.
nie potrzebuje tego dla czystej zlosliwosci tylko by wykazac "serowatosc"
najbezpieczniejszych systemow "made in M$"
MArek