Re: Bledy na dysku

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 13:16:30 MET

Artur Potracki <morgoth_at_ibm.uci.agh.edu.pl> wrote:
>Probowalem ostatnio zainstalowac Fix'a5 UK na mojego Merlina,
>lecz z nieznanych mi blizej powodow OS przy starcie "robil" jakies
>bledy na dysku (HPFS). Start z dyskietek i naprawianie bledu nic nie
>pomagalo. Za kazdym razem bledy pojawialy sie na nowo co uniemozliwialo
>instalacje Fix'a (sytuacja pojawiala sie niezaleznie od partycji, na
>ktorej byl system, sprawdzane na dwu dyskach).
> Czuje sie nieco zrezygnowany, moze opuszcze OS-a :)
> A tak na powaznie, czy ktos moze wie co jest powodem takiej
>sytuacji i jak temu zaradzic ?

ja powiem tak. mam plyte z chipset SIS. i okazalo sie, ze ze specjalny
driver do plyty, starszymi
dyskami dzialal jak trzeba, mimo braku kilku funkcji. kupilem dysk IBM.
i co ? kaszana. zrobil mi z dysku sieczke. no dobra "dziadu jeden" pomyslalem,
i zmniejszylem PIO z 4 na 3. ciekawe, ze szybkosc kopiowania nie ucierpiala,
za to wszystko dziala poprawnie.
byc moze masz podobny problem.

> Artur Potracki

EDLIN is the kernel in MSWORD 2001 :)