Re: Kolejne pytanie na temat programow TCP/IP

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Sun 18 Jan 1998 - 19:20:39 MET

On Thu, 1 Jan 1998 23:50:39 +0100 (CET), Andrzej J. Piotrowski wrote:

>Kidy uruchamiam pierwszy program wbudowany w OS/2 taki jak FTP czy Telnet,
>wszystko jest w porzadku, jedynie pyta sie mnie, czy polaczyc (jestem polaczony
>Injoyem - ale to juz inna sprawa). Jednak kiedy probuje otworzyc drugi program z tej
>serii :) to twierdzi, ze otworzy sie, jak tylko bedzie to mozliwe.Czy jest na to jakas rada?

To proste. Te aplikacje ktore probujesz uruchomic, sa przeznaczone do sesji modemowych
i sa wywolywane poprzez linkup.exe z parametrem np. ftp.exe.
Linkup dziala tak ze najpierw chce sie
polaczyc a potem dopiero uruchamia ftp czy telnet.
Zeby tego uniknac uzywaj wywolan aplikcji tcp/ip w wersji dla LAN.
Tam sa uruchamiane bezposrednio, bez linkup-a. Ew. we wlasciwosciach
sesji wyrzuc linkup i wpisz nazwe aplikacji bezposrednio w polu program.
Mozna tez odpalac aplikacje z command line poprzez start.

<> formatc_at_hsn.com.pl <> zeglarz_at_ciemnogrod.net <>