Re: OS2 UDMA SUXX

Autor: Mariusz Artur Borkowski (M.Borkowski_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 17 Jan 1998 - 13:15:13 MET

> Przetestowalem Benchmarkiem nowy dysk. Na starym transfer mialem 4 MB/sec, na
> nowym (UDMA) 5 MB/sec, a powinno byc okolo 33!!!
>
> SUXXX!!!
>
> Moze ktos wie, czy da sie cos z tym zrobic?
>
> Lech Wiktor Piotrowski

Jak dla mnie to wszystko jest w porzadku - 33 MB/s to maksymalny
transfer jaki przewiduje protokol transmisji UDMA, a ze dysk
wysyla wolniej, a czasami wcale (bo wlasnie przesuwa glowice),
to srednio wychodzi te 5 MB/s.
Tak samo z PIO Mode 4 - teoretycznie moze byc 16 MB/s, a praktyce
wychodzi np. 4 MB/s

--
                                           Mariusz Borkowski
                              mailto:mborkows_at_elka.pw.edu.pl