Re: Polskie litery w Merlin US

Autor: Marcin Krzywdziński (mkrzywdz_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 19:44:17 MET

> Mam UK w takim razie, bo w OS/2 mam polskie. Natomiast nie działają tylko
> truetypy pod Win OS/2.

No i na mnie też trafiło. Ostatnio miałem właśnie taki sam problem,
namieszałem sobie z trzcionkami i ... kanał.
Recepta: Usunąłem wszystkie trzcionki nieOSowe z OS (min. winCE),
usunąłem winOS2 z systemu i zainstalowałem ponownie, trzcionki TT są i
nie mam zamiaru nic więcej grzebać.
Brak było tylko polskich trzcionek w menu np. w Word6.0, ale wystarczy
zamienić pliki vgasys.fon, vgaoem.fon, fgafix.fon i jest OK.
Wychodzi na to że OS/2 podczas instalacji winOS2 instaluje trzcionki TT
w win i w os2.

I to by było na tyle.
Cześć!
Marcin