Re: Pliki INI i komunikat o bledzie dyskowym

Autor: Krzysztof Murkowski (murek_at_ml.put.poznan.pl)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 07:19:50 MET

Jan Stožek wrote:

> Jeżeli dobrze rozumiem problem Krzysztofa (i jego rozwiązanie), to tak naprawdę
> powinno mu wystarczyć "Tworzenie archiwum po każdym starcie systemu" ("Ustawienia pulpitu",
> zakładka "Archiwum"). Choć trzeba z tym trochę uważać, żeby się nie zaklopsować.

Generalnie uwazam, ze jezeli jedynym sposobem na uzdrowienie systemu
jest odtworzenie jego z backupu, a nie ma mozliwosci zlokalizowania
problemu i usuniecia go poprzez odpowiednie skonfigurowanie to
taki system uwazam za losowy i mam o nim jak najgorsze zdanie.
Tak sie sklada, ze mam takich OS'ow kilkadziesiat (backupowalem
najwazniejsze pliki) ale na skladowanie mmpm.ini nie wpadlem.

--
Krzysztof Murkowski
mailto:murek_at_ml.put.poznan.pl