Re: Wlasne sobie zainstalowalem

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 11:52:21 MET

On Fri, 9 Jan 1998 00:02:23 +0100 (CET), Piotr Nasta y wrote:

>Cze ludziska
>Wlasnie sobie zainstalowalem osa 3
>ale jestem troche przerazony bo widze ze patchy maja
>numerki ponad 25 a ja nie mam zadnego,
>z kad mozna je sprawnie sciagnac ? (z kad wziasc do 4 wiem )

Na CD-ROMie do ostatniego "Publish&Macworld" byl fixpak #32.
 A poza tym:
Najwazniejsze zrodla oprogramowania:

hobbes.nmsu.edu - glowne archiwum OS/2 (mirror w Warszawie na
ftp.icm.edu.pl/pub/hobbes)
ftp-os2.cdrom.com/pub/os2 - takze potega.
ftp.leo.org - chyba najwiazniejsze archiwum europejskie (mirror w
Poznaniu na ftp.man.poznan.pl/pub/os2).
http://tucows_os2.icm.edu.pl/os2.html
http://www.os2ss.com/ - The OS/2 Supersite

Najwazniejsze listy dyskusyjne:

OS2-L_at_NIC.SURFNET.NL
OS2USERS_at_VM1.MCGILL.CA
os2-users_at_mcfeeley.cc.utexas.edu
OS2News_at_teamos2.org
teamos2-l_at_teamos2.org
grassroots.gazette_at_gco.com
OS2PRO-L_at_NIC.SURFNET.NL
uci-os2_at_uci.edu

Jezeli chodzi o newsy to poszukaj comp.os.os2 - jest tam tego w tej
chwili ok. 40 pozycji.

W Poznaniu sa mirrorowane najwazniejsze czasopisma elektroniczne
poswiecone OS/2:

Warp Online : http://www.ia.amu.edu.pl/WarpOnline/
OS/2 Computing! : http://www.ia.amu.edu.pl/os2computing/
OS/2 CONNECT : http://www.ia.amu.edu.pl/os2connect/
OS/2 e-Zine! : http://www.ia.amu.edu.pl/os2ezine/

*Altualna* lista mirrorow pod URL:

http://www.ia.amu.edu.pl/zinemirror.html

Ponadto duzo (coraz wiecej) interesujacych informacji o OS/2 mozna
znalezc w Warpowisku (http://pc-js.lupus.waw.pl/)

>Offcourse licze na porady i tam takie inne ?
>No i najwazniejsze - naka gazeta daje cd z softem pod osa ?

Jak wyzej pisalem, "Publish&Macworld". Daja regularnie, na kazdym jest
cos ciekawego. Czasami cos bywa w "Software" i "PC Magazine"

OSciski!
Mirek Nowakowski