Re: Zmieniacz CD Nec4x4 i literki dla CD vs OS/2

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 11:08:02 MET

Hej

Grzegorz Szyszl/o wrote:
> w os2 tez zrob sobie rozwiazanie ala' "toporne".
> utworz sobie nowy folder, i do niego zrob linki wszystkich dyskow,
> ktore chcesz widziec. czyli bez cdromow, i pewnie tez bez flopow :)
No, w zasadzie rzadko ich uzywam :-)

> nastepnie naloz na niego ikone z folderu dyskow. z listwy wywal folder
> dyskow, i na to miejsce wepchnij wczesniej spreparowany folder.
Rzeczywiscie, ciut toporne, ale mój windziany pomysl nie jest duzo
lepszy ;-)

> rozwiazanie ma taka wade, ze nie bedzie ci w tym folderze pokazywal
> nowych dyskow, ktore sobie bedziesz mapowal z sieci.
Ogólnie szkoda, ale w tym przypadku to nie problem.
Ten komputer raczej nie bedzie mapowal dysków z sieci :-)

> coz. innego rozwiazania nie znam :)
Zarzadzanie dyskami to jeden z niewielu punktów, w których sklonny
jestem uznac wyzszosc NT nad OS/2 :-(
Ale byc moze (tzn. na pewno) nie znam OS/2 na tyle ;-)

Dzieki za pomysl :-)

Tak ogólnie, to nigdy wiecej zmieniaczy, a zwlaszcza IDE

pOSdrowienia
GG

--
Grzegorz GRYC