Re: Zmieniacz CD Nec4x4 i literki dla CD vs OS/2

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 10:34:22 MET

Hej

Tomasz Finke wrote:

> To akurat nie jest prawda. Mialem kiedys Alpsa 4x4 i moglem sobie
> wybrac z listy w CD-Playerze jedna z czterech dostepnych plyt audio.
Piszesz o windach (tak zrozumialem), czy o OS/2 ?
W windzie _standardowo_ tj. bez specjalnych sterowników firmowych mozna
ustawic tylko jeden _JEDNOCZESNIE_
Na liscie dostepnych CD w ControlPanel/Multimedia sa oczywiscie
wszystkie, z których trzeba wybrac ten jeden ...

> To pewnie kwestia jakosci sterownikow.
W windzie uzywalem standardowych z Mokro$oftu ...

> Mialem rowniez problemy z wachlowaniem dyskami pod Merlinem, ale
> rozwiazalem je na drodze hardwarowej - skonfigurowalem odtwarzacz jako
> jednokieszeniowy i przelaczalem sobie plyty przyciskiem na panelu.
Nec 4x4 jest niestety inaczej zrobiany niz Alps, w którym jest magazynek
na 4 plyty.
Nec ma szczeline, przez która wklada sie dyski po jednym, a przyciski
sluza do wyjmowania i wkladania plyt :-(
Byc moze jest jakas dodatkowa dokumentacja o zworkach, ale ja kupilem
mojego Neca jako bulk :-|
Zreszta, o ile pamietam, zworek na tylku ma tyle, co nic (master,
slave, cable select i jakies 2 reserved), wiec pesymistycznie ...

> Niestety Merlin byl pod tym wzgledem wyjatkowo upierdliwy - potrafil
> wachlowac przy kazdym wybraniu opcji typu File/Save w dowolnym
> programie.
NT tak samo, ale rozwiazanie systemowe (softwarowe) bylo w sumie proste.
Tylko, ze trzeba bylo na to wpasc, bo gotowca oczywi$cie nigdzie nie
bylo ...
To wpadniecie zajelo mi troche czasu ;-)
I zezarlo nerwów ...

pOSdrowienia
GG

--