Re: Swap -> RAM

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 15:59:15 MET

Andrzej J. Piotrowski wrote:

> Mam dziwna rzecz na moim OS/2 - po wlaczeniu zracej pamiec aplikacji, swap
> oczywiscie jest coraz w wiekszym stopniu zajety. Jednak po jej wylaczeniu, nie robi mi sie wolny SWAP tylko prawdziwy RAM.
Mam dokladnie tak samo (P-210MMX, 64 MB, Merlin PL + FP04US),
standardowo e confog.sys ma zdefiniowanego swapa na 2MB i do normalnej
pracy (FTPd, telnetd, netscape, PMMail, ftpbrowser Object desktop +
WinOS/2) to wystarcza lecz wystarczy ze pojawi sie troche wieksze
obciazenie swap rosnie do 40MB (to co wyzej + Qwak) i tak juz zostaje.
> Powoduje to niemale spowolnienie pracy
> systemu. Da sie czemus ytakiemu zapobiec?
Nie wiem, mi tego problemu nie zalatwil zaden fixpak (01US, 02PL, 04US i
05US)
MArek