Re: Swap -> RAM

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 15:44:26 MET

Andrzej J. Piotrowski wrote:

> Mam dziwna rzecz na moim OS/2 - po wlaczeniu zracej pamiec aplikacji, swap
> oczywiscie jest coraz w wiekszym stopniu zajety. Jednak po jej wylaczeniu, nie robi mi
> sie wolny SWAP tylko prawdziwy RAM.

zgadza się u mnie jest tak samo :))

ale potem ten RAM ("prawdziwy") spada. Mam swap ustawiony na 40 MB, więc
nie powoduje to na ogól jego wzrostu tylko różnicę w %% jego
wykorzystania.

Powoduje to niemale spowolnienie pracy
> systemu.
Nie zauważyłem na dwóch maszynach podobnie skonfigurowanych (jedna z 486
DX2 80MHz a druga P133 obie z 24 MB RAM) takiego zjawiska :))

Da sie czemus ytakiemu zapobiec?

> Lech Wiktor Piotrowski
> OS / 2 = Win ^ 95
> ICQ#: 6554016