Jestem NEW i mam 0 kumacji w OS/2 ale może coś z tego będzie :)

Autor: Włodzimierz Witak (wlowi_at_bluenet.com.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 14:01:08 MET

Czy ktoś może mi napisać (najlepiej: wlowi_at_bluenet.com.pl ) w jaki OS/2 sie
najlepiej zaopatrzyć 3 czy 4 i czy 4 jest dostępny w wersji PL i jakie
programy typu OFFICE, Internetowe są po polsku.
Czy programy do nagrywania CD-R (Yamaha), do skanowania (Primax) są
dostępne na OS/2
Dzięki
Wlodzimierz Witak * BlueNet s.c.
e-mail: wlowi_at_bluenet.com.pl ** Internet bez Tajemnic !
http://www.bluenet.com.pl/~wlowi *** http://www.bluenet.com.pl
tel. +48 601 622689 **** tel. +48 58 3471116