Re: proste pytanie

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 21:01:50 MET

On Sat, 3 Jan 1998 21:15:16 +0100 (CET), raf_at_fidonet.org.pl wrote:

> Dlaczego powinienem zainstalować FP do Polskiego Merlina?
>
> Hint: system działa mi bez zarzutu od czasu, gdy v4PL kupiłem i
>zainstalowałem.

Źle sformułowałeś pytanie (węszę w tym prowokację :-) ). Powinno być nie
"Dlaczego", lecz "Czy". A odpowiedź znasz: nie masz powodu, żeby
instalować FP.

Ja zainstalowałem, gdyż omyłkowe odpalenie programu DOS-owego pod CMD
wykładało mi system na obie łopatki i miałem jeszcze jakieś tam
drobiazgi, które mnie denerwowały. Aha, po zainstalowaniu FP okno POLKEYB
Ś.P. Andrzeja Górbiela nie wyświetla mi się bezczelnie na ekranie bez
możliwości schowania.

OSciski!
Mirek Nowakowski