Re: WYPRACOWANIA!!! Piszemy wypracowania TANIO

Autor: Lukasz Rewerenda (lrew_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 10:44:18 MET

In article <34ACBC14.10EE_at_kki.net.pl>, Łukasz Karcz wrote:

> IMHO wysyłanie tego śmiecia na pl.pregierz po niedawnym wątku na ten
> temat zakrawa mi na prowokację... ;>

Nie masz racji Łukasz! Panowie przeprowadzili wnikliwe badania
rynku, policzyli na łamach której grupy publikuje się najwięcej
bredni, głupot i sylogizmów. Następnie skalkulowali współczynnik
błędu ortograficznego na słowo i wyszło, że rynek reprezentowany
przez czytelników pl.pregierz jest potencjalnie najchłonniejszy.

Teraz każdy mały kretyn może sobie odpuścić naukę pisania i czytania,
bo takie cwaniaczki go przepchną przez podstawówkę a nie każdy
musi mieć naturę.

A swoją drogą to 20plz za trzy strony to trochę drogo. Ja takiej
wielkości wypracowanie piszę w godzinkę a przy tym nigdy nie dostaję
oceny niższej niż 5 :-)
Może zrobimy im konkurencję?! ;-)

--
Ł.R.
Machines should work. People should think.