Re: Problem - OS/2 + Duży dysk IDE

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 21:16:28 MET

Witam

EMAN wrote:
> [...]
Znalazlem troche czasu aby poeksperymentowac i oto wnioski:
1) System chce sie instalowac gdy plyta jest ustawiona na 66 i 75 MHz.
2) Przy ustastawieniu 83 MHz zglasza blad, ze urzadzenie c: funkcjonuje
niepoprawnie (w tlumaczeniu), nie zalezy to od dlugosci tasmy laczacej
kontroler z dyskiem, nie sprawdzalem jak sie zachowa po zmianie trybu
pracy dysku na wolniejszy (jak sprawdze to napisze).
3) Po zainstalowaniu systemu przy ustawieniu 66 MHz i zmianie na 83 MHz
nie zaobserwowalem problemow.

> Oczywiście, że podkręciłem :-).
I tu jest pies pogrzebany (patrz wyzej).

pOSdrowienia
        Jacek