Re: Opis bibliotek SO32DLL oraz TCP32DLL

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmieńNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Thu 01 Jan 1998 - 06:36:15 MET

30 Dec 1997 15:35:47 GMT, Grzegorz Szyszl/o
<znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisał(a):

>nie to nie.

a tak to tak, prawda ? :-)

>widze ze nie mam z kim prowadzic powaznej dyskusji.

To teraz o dyskusję Ci chodzi ? No wiesz, wiem z kim mam do czynienia
i nic nie wskazuje byś prowadził jakiekolwiek poważne dyskusje. Ale
jeśli przypadkiem odmieniło się to nie ma sprawy. Jak już pisałem mam
zamiar napisać taki serwer, więc przydałoby się wiedzieć więcej niż
tylko jak działają unixowe funkcje.

Ogonki w Unikodzie
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk/ogonkiwunicode_u.html
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk/ogonkiwunicode.html