Re: Instalacja Netszkapy pada

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 12:24:31 MET

On Wed, 31 Dec 1997 11:32:54 +0100 (CET), Andrzej J. Piotrowski wrote:

>Sciagnalem ta nowa Netszkape i jestem pelen wyrozumialosci, bo to beta, jednak przy
>instalacji pada mi na NSJAVA.EXE. Czy u innych wystepuje ten sam problem?

Zainstalowalem bez problemow na dwoch komputerach, przy czym na jednym z
wiersza polecen 4OS2 (podobno moze pasc, a nie padla :-P ). Mam Merlina
PL z FixPak#2 PL i Java 1.02.

OSciski!
Mirek Nowakowski

PS: Wszystkim OS-manom i OS-mankom zycze szalonego Sylwerstra (glodnemu
chleb na mysli, swieta spedzilem u tesciow jedzac, pijac i popuszczajac
pasa, przez co przytylem 1.5 kg i dzisiaj mam zamiar wykorzystac okazje,
zeby to wyskakac :-) ).
MN