Re: opis funkcji w bibliotekach DLL (teraz TCP)

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmieńNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 04:06:37 MET

29 Dec 1997 15:27:10 GMT, Grzegorz Szyszl/o
<znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisał(a):

>do niecnych celow to juz od dawna uzywam (na tyle starcza opis ktory posiadam).

>demka to malo. chce pelny opis bibliotek. czemu sie targujesz ?

Już wymieniłem powody. Nie sądzę bym był jedynym źródłem informacji,
więc dość prawdopodobne, że w międzyczasie ktoś inny zaoferuje pomoc.
A ja chcę napisać bramki smtp,pop/smtp konwertujące do/z Unikodu,cp na
kilka os'ów mogą być nawet jednobieżne bo na końcówkach. Pod warunkiem
używania standardowych socketów w pełni przenośne nie licząc użytego
języka. Zainteresowany ? A może ma jakieś konkretne przykłady ?

Ogonki w Unikodzie
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk/ogonkiwunicode_u.html
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk/ogonkiwunicode.html
    ^