Re: FTP i Telnet itp.

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Mon 29 Dec 1997 - 17:27:40 MET

On Mon, 29 Dec 1997 16:39:42 +0100 (CET), Grzegorz Szyszl/o wrote:

>jedynie posrednio mozesz sobie taki help wygenerowac (tzn. we wlasnej glowie).
>w tcp/ip configuration masz zakladki, ktore odpowiadaja parametrom
>poszczegolnych serwerow. moge tylko powiedziec, ze dla klienta ftp
>(lamerski jest!) poszczegolne katalogi oddzielasz spacjami.
>wlasciwie, sam plik z tymi pseudo uprawnieniami jest tworzony w
>/mpts/etc/trusers .

Dzieki - ktos z zagranicznego NewsGroupa juz mi powiedzial. Jednak mam dziwny
problem - zdefiniowalem loginy i hasla do FTP, a on twierdzi (jak sie probuje
zalogowac) ze nieprawidlowe. Musze sie temu dokladniej przyjzec.

I pytanie na koniec: Czy da sie zdefdiniowac wiecej niz jeden password do Telneta?

Lech Wiktor Piotrowski
OS / 2 = Win ^ 95
ICQ#: 6554016