Re: błędy.....

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 29 Dec 1997 - 16:38:13 MET

Przemyslaw Frasunek <venglin_at_izlpc131.am.lublin.pl> wrote:

>Heh, właśnie zainstalowałem sobie OS/2 Warp 4 (tego 45 days timelocked). Niestety często
>się on wyburacza.

pelnowartosciowy warp 4 tez sie czesto wyburacza. wystarczy odpalic
np. nortona komandera, i na partychi HPFS zalozyc i skasowac jakis katalog.
zwykle nie przezywa 3ch razy.

zainstaluj sobie fixpaka. obecna wersja 5 , dziala jak trzeba. wczesniejsza
sprawna wersja to ....... 1 :) wersje posrednie byly takie sobie,
niegodne uwagi.