Re: Przeniesienie systemu

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 29 Dec 1997 - 16:20:17 MET

mw_at_sunrise.pg.gda.pl (Marek Wojciechowski) wrote:
>Witam,
>
>Mam zamiar w najbliższym czasie zrepartycjonować dysk, w związku z
>czym będę musiał zbackupować sobie system na bezpieczną partycję, a
>potem
>go odtworzyć.
>
>Czy ktoś próbował takiej operacji i ma może jakieś sugestie ?
>Mam zamiar zrobić to przy pomocy copy hotserv i sysinstx, czy jest
>jakaś inna - zalecana metoda ?

>Marek

poczytaj helpy do backupu i restore. zrob sobie dyskietki ratunkowe
(sztuk 4ry). backup lepiej zrob na partycje fat'owska (nie wiem czemu:)
z tego co ja probowalem, to musialem z ktorejs dalszej dyskietki, napierwsza
dodatkowo skopiowac jakis plik, bo mi restore nie chcial pojsc. to jakis
plik do zakladania systemu (boot record). tyle ze teraz nie pamietam jaki
to byl plik. najprosciej gdybys to wczesniej jakos sprawdzil.

aha. rob backup z podkatalogami :))))))))