Re: Netware, TCP/IP i te sprawy

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 29 Dec 1997 - 16:03:28 MET

ZmieńNa_trzcionk_at_us.edu.pl (Piotr Trzcionkowski) wrote:
>18 Dec 1997 17:40:48 GMT, Grzegorz Szyszl/o

>Myślałem, że te biblioteki potrzebujesz do jakichś poważniejszych
>celów. Naprawdę wierzysz, że będę wysyłał Ci opisy skoro używasz je w
>takich celach. No way
>

>PT: http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk/

gdyby mi to tylko do tego bylo potrzebne, bym nie zawracal gitary.
od biedy moge sobie zainstalowac gcc, i po krzyku. na jedno wyjdzie.
zreszta na linuxie to dziala tez bez problemu, tzn. windy sie klada.

a mi chodzi o jedna prosta rzecz. opis bibliotek. jesli nie chcesz,
to nie wysylaj. trudno. dzieki za wspolprace.