Re: Netware, TCP/IP i te sprawy

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_micros.micros.com.pl)
Data: Thu 25 Dec 1997 - 12:33:11 MET

Grzegorz Szyszl/o <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisał(a)
>'>'Mam jeszcze jedno pytanie, jak ustawic klienta novellowego aby po starcie
>'>'systemu automatycznie odpalalo sie okienko do logowania do NetWare oraz
>'>'automatycznie mapowal dyski
1. Uruchom newtware tools i pomapuj tak jak chcesz
2. ZApisz ustawienia jako np. Znik.nws
3. Napisz taki pliczek (nazwij go np. c:\novell.cmd):
@echo off
c:
cd \netware
nwtools znik.nws autoexit
exit
4. zrob obiekt ktory bedzie go uruchamial (najlepiej 'uruchom
zmniejszone')
5. i ten obiekt do folderu autostart

P.S. Mozna to zrobic wstawiajac ten kawalek do autostart.cmd czy jak sie
on zwie, ale wtedy okienka co chwile traca stan skupienia (focus - staja
sie nieaktywne) w miare jak sie desktop pojawia. Ja wszystko co bylo w
autostarcie przenioslem do innego pliku i teraz odpalam go przez folder.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 22) 6297910