Re: Przeniesienie systemu

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Sun 21 Dec 1997 - 19:45:02 MET

On Sat, 20 Dec 1997 23:00:03 +0100 (CET), Marek Wojciechowski wrote:

>Mam zamiar w najbliższym czasie zrepartycjonować dysk, w związku z
>czym będę musiał zbackupować sobie system na bezpieczną partycję, a
>potem go odtworzyć.
>
>Czy ktoś próbował takiej operacji i ma może jakieś sugestie ?
>Mam zamiar zrobić to przy pomocy copy hotserv i sysinstx, czy jest
>jakaś inna - zalecana metoda ?

Rozumiem, ze chodzi ci o xcopy hotserv? Sam tak robilem dwa razy, bez
historii.

Przy okazji wszystkim OS-manom skladam najserdeczniejsze zyczenia
zdrowych, spokojnych, radosnych i przede wszystkim rodzinnych Swiat
Bozego Narodzenia, a takze wszelkiej pomyslnosci w Nowym Roku Podatkowym!

Osciski swiateczne!
Mirek Nowakowski