Star Office 4.0

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Sat 20 Dec 1997 - 21:17:22 MET

Jestem wlasnie na etapie testowanie subj.

Pierwsze wrazenia niezwykle pozytywne.
Kiepsko chodzi wyswietlanie TrueTypeow, ale to chyba wina OS-a. Inne czcionki sa OK.
Rewelacynie jest rozwiazana sprawa wspolpracy z internetem.
Mozna np. Poprzez File->Open otworzyc sobie dokument html z internetu,
nastepnie wyedytowac i zapisac na dysku ( albo z powrotem na serwerze ).

Jest to doskonale jak chce sie na szybko zrobic oferte. Wystarczy zmienic naglowki
i stopke z "cudzego" cennika, i juz mozna wysylac faxem do klienta.

Edytor html jest niezly, ale nie rozpracowalem jeszcze polskich liter
(tzn. na razie ich nie ma).

Jak odkryje jeszcze cos to napisze. Poki co jestem naprawde milo zaskoczony.

<> formatc_at_hsn.com.pl <> zeglarz_at_ciemnogrod.net <>