Re: Netware, TCP/IP i te sprawy

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 18:40:48 MET

Artur Flinta <aflinta_at_ibm.uci.agh.edu.pl> wrote:
>Hi All!!
>
>Dostalem ostatnio mozliwosc zainstalowania sobie w firmie OS/2 w celach
>badawczych (DB2 itp.). Jest tam postawiona mieszana siec - Netware (zadaje
>sie, ze 3.1x) i Winda NT. Wzystko pracuje na IPX/SPX. Dodatkowo jest
>mozliwosc wyjscia z koncowki na internet poprzez TCP/IP "wtloczone" w
>IPXa. Teraz wylonil sie problem nie potrafie zainstalowac klienta Netware
>a co dopiero mowic o odpaleniu poprzez siec LAN internetu
>. Wiem, ze DHCP i podobne sa niedostepne.
>Moja karta sieciowa to 3Com EtherLink XL PCI.

mam zblizona konfiguracje.
1.komunijacja z windami protokolem netbios, zainstalowany prot. ibm network
2.komunikacja z netware, protokol ipx netware
3.komunikacja z internetem, protokoly tcp/ip

wlasciwie wszystko ustawiasz w czasie instalacji. z 3comami nie powinno
byc klopotu, gdyz te karty sa dosyc dobrze zgodne w dol. tzn. nowy model
moze byc obsluzony starszymi driverami.

aha. na czas instalacji dorzuc mu ramu. przyda sie. tak do 64mb,
wtedy nie stracisz zbyt wiele czasu.

po instalacji koniecznie wszystko wyfixuj.
szczegolnie serwis netware. wyfixowanie jego jest banalnie proste,
a stosowny plik (samo rozpakowujacy sie) lezy na
ftp://pluton.pol.lublin.pl/sys/pub/ftp/os2/netware/

potem wyfixuj samego os/2 . nie napisales ktora wersje masz,
to trudno mi powiedziec ktory fix ci pasuje. w tej chwili dla warp4
jest dostepny fix5uk oraz fix5us . co do warp3, trudno mi powiedziec,
bo od jakiegos czasu nie korzystam.

>POMOCY!!!! Jeszcze troche a zblaznie sie w tej jaskini Necro$oftu!!! (oni
>tu wala przynajnmniej 50 instalacji win95 OEM na dzien)

maja tcp/ip, to winnukiem ich !!! :)))))))
jak ci juz pojdzie instalka, to sie ftp'nij na sunsite.
tam jest biblioteka emx for os/2 , oraz gcc for os/2 .
gdzies tam tez lezy cron for os/2 (mi dziala).
skompilujesz sobie winnuka, i bedziesz tlokl okoliczne windy jak leci :)))))
nawet NieTe .