Re: Netware, TCP/IP i te sprawy

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 07:33:05 MET

On Wed, 17 Dec 1997 19:11:52 +0100 (CET), Artur Flinta wrote:

>Hi All!!
>
>Dostalem ostatnio mozliwosc zainstalowania sobie w firmie OS/2 w celach
>badawczych (DB2 itp.). Jest tam postawiona mieszana siec - Netware (zadaje
>sie, ze 3.1x) i Winda NT. Wzystko pracuje na IPX/SPX. Dodatkowo jest
>mozliwosc wyjscia z koncowki na internet poprzez TCP/IP "wtloczone" w
>IPXa. Teraz wylonil sie problem nie potrafie zainstalowac klienta Netware
>a co dopiero mowic o odpaleniu poprzez siec LAN internetu
>. Wiem, ze DHCP i podobne sa niedostepne.
>Moja karta sieciowa to 3Com EtherLink XL PCI.

        A znasz numery IP do NameServera, Gateway-a itd.?
Popytaj administratora. W razie problemow moge probowac
cos doradzic (jesli chodzi o TCP/IP, z Netware nie mam
doswiadczen) - mozesz wysylac na priv. Mozna tez poszperac
po HELP-ie (np. Information/Tasks/TCPIP).

        Slawomir Stachniewicz.

| Slawomir Stachniewicz |
| mailto:stachnie_at_alf.ifj.edu.pl |
| http://solaris.ifj.edu.pl/~stachnie |