Re: Sharing dyskow

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 16:22:18 MET

On 17 Dec 1997, Andrzej J. Piotrowski wrote:

> Na ostatnie pytanie byla odpowiedz :))) Napisac x: (bez slasha).
> Katalogi mozna udostepniac (tak mi sie wydaje) poprzez RMB na katalogu,
> start sharing.

No wlasnie ze nie bylo odpowiedzi. Bo jak zamiast x:\wspolne napisze x: to
udostepnie caly dysk X a nie tylko jeden jego podkatalog. A jak wpisze
x:\wspolne to jak pozniej zaloze katalog x:\wspolne\test to juz nikt nie
bedzie mial "prawa wstepu" do tego katalogu i nizej. Chyba nie musze
zakladac tylu partycji ile katalogow do udostepniania?

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl