Re: OS/2 i Multimedia

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 09:30:59 MET

A_J_P_at_it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski) wrote:
>Nie wiem, czy tak jest u wszystkich, wiec czekam na potwierdzenia (albo wrecz
>przeciwnie :)
>
>Przed instalacja karty dzwiekowej, wszystkie beepy w OS/2 byly na speakerze. Po
>instalacji tez (mimo, ze karta dziala - sa dzwieki, otwieranie zamykanie itp, warning
>beep wlaczony) ze speaker - np te w Visual Age for Basics, czy Smart Suite. Nawwet w
>Windzie wszystkie dzwieki byly z karty, po jej instalacji. Nie wierze, ze w OS/2 tak sie
>nie da...
>
>Lech Wiktor Piotrowski

to zalezy tylko i wylacznie od programu. jesli program na sztywno
korzysta z beepa, to zawsze bedzie beepac (wyslanie na monitor kodu chyba #7)

jesl program probuje cos zagrac, to bez karty jest beep. z karta dzwiek.
ale to tez niezupelnie tak, bo w konfiguracji ustalasz ze. jesli
na czas nie zostanie wgrana probka dzwiekowa, i odtworzona, wtedy wczesniej
sobie beepnie. mozesz to wlaczyc lub wylaczyc. wingroza tego nie ma.
mozesz wogole uciszyc to cale beepanie :)