Re: et6000, dos navigator, sesja okienkowa i os/2

Autor: Mariusz Artur Borkowski (M.Borkowski_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 15:58:57 MET

> mozna by rzec ze noname :) podpisuje sie pod tym firma a-vga .
> ale widzialem bardzo podobne, o zblizonej konstrukcji noname.
> tyle ze tamte sie sypaly.

Ja mam STB Lightspeed 128 i po drobnych problemach z instalacja
dziala bardzo dobrze - na driverach generic od Tsenga
(STB nie robi specjalnych driverow do OS/2)
Dziekuje wszystkim ktorzy odradzili mi firme Noname Corp. :-)

> nie. tego nie probowalem.

Sprobuj, moze cos z tego wyjdzie:
1. Zabootuj DOS-a (np. z dyskietki)
2. Ustaw czestotliwosci odswiezania zgodne z twoim monitorem
 przy pomocy programu vmode6.com (powinien byc z karta),
 dla zwyklego monitora SVGA bedzie to vmode6 640-60 800-56 1024-i
3. Uruchom program svga.exe z driverow od Tsenga poleceniem
 svga on dos, wygeneruje to plik svgadata.dos
4. Zabootuj OS/2 (wystarczy tylko command prompt) i przekopiuj
 svgadata.dos na \os2\svgadata.pmi, przy nastepnym starcie
 drivery beda korzystac z informacji z tego wlasnie pliku

--
                                           Mariusz Borkowski
                              mailto:mborkows_at_elka.pw.edu.pl