Re: Jaki jest OS2

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 00:26:39 MET

ZmieńNa_trzcionk_at_us.edu.pl (Piotr Trzcionkowski) wrote:

>Nieuświadomiony czy co ? U mnie stoi komputer, na którym od czasu do
>czasu pracuje windows 95. To 386SX20 z 4MB

Jeśli już mówimy o ciekawostkach przyrodniczych, to jeden z userów
wymusił na mnie założenie win 3.1 i Worda 6 na 386sx/16 z 4 MB,
HDD 40 MB i Herculesem. Uparł się chłop, że musi mieć Worda, i to
pełnego, z wszystkimi bajerami. Ładował go sobie z serwera, bo
na lokalnym dysku miejsca nie starczyło.
Owszem, tak też można. Tylko... po co ?

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl