Re: Zombie

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 18:23:32 MET

Krzysztof Murkowski wrote:

Witam

> wiec usunalem cien. Folder przestal sie uruchamiac ... a po kolejnych
> kilku miesiacach bez przyczyny zaczal sie z powrotem uruchamiac (pusty)
> w czterech kopiach.
> I do tego czasu kazda sesje musze rozpoczynac od zabijania tych okienek
> aby sie przedrzec do desktopu. Nie moge znalezc przyczyny, ktora by
> powodowala jest (i to czterokrotne) odpalanie.

Nie wiem czy to pomoze, ale sprobuj odpalic OS z przejsciem do lini
komend, zmien nazwe folderu i zresetuj odpalajac WPS. Jesli Twoj
problem jest spowodowany pomieszaniem w WPS to zglosi blad, ze
nie moze go znalesc i wiecej juz nie powinien go uruchamiac. Po
kolejnym resecie mozna wrocic do starej nazwy.
Ja kiedys mialem podobny problem probowal sie odpalac program,
ktorego nie dalo sie ubic bo system zglaszal, ze jest obecnie uzywany
i pojawial sie za kazdym odpaleniem systemu, zmienilem mu nazwe
i przestal, potem powrocilem do starej.

pOSdrowienia
        Jacek