szukam Visual Age for Basic

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 10:47:21 MET

Czołem wszystkim,

zamówiłem kiedyś u IBM'a trial VisualAge for Basic ale mi nie przysłali
- zdarza się :). Potem jak już się zorientowałem, że nie dostanę to
strona z VB w ogóle nie odpowiada :(.

Czy ktoś ma "subjectowy" soft i mógłby się zamienić na:
- VisualAge for Smalltalk (ver. 4) - try & buy
- VisualAge for C++ for Windows - Trial soft. (taaaak to mi też
przysłali, choć ich o żadne windowsowe programy nie prosiłem :))))
to proszę o kontakt mailem

pOSdrowionka
tomek

P.S.
mam też na zbyciu os/2 v 3 (warp) redspine + BonusPak