Re: Jaki jest OS2

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 08:28:39 MET

Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Wejdzie. Warp 3 dzialal mi na Dell-u 386SX/33 z 16 MB RAM (o dziwo dosc
> sensownie - dosc dlugo sie bootowal, ale potem bylo znosnie), wiec procesor
> nie jest problemem.
>
> Grzegorz Bodaszewski
> == warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl
Czołem,

oczywiście, że procesor nie jest (w większości przypadków dla samego
systemu - chyba każdego) takim kluczowym elementem jak ilość RAM. Sam
procesor zaczyna byc ważny przy używaniu konkretnych aplikacji (bardziej
lub mniej wymagających) i tego jaką np. mamy kartę graficzną. Widziałem
jak przy "full window dragging" procesor dawał 100% utylizacji a przy
innej karcie graficznej 30-85% w zależności od "prędkości" przeciągania
okna z programem.

pOSdrowionka
tomek