Re: Jaki jest OS2

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 09:01:55 MET

Fixxxer wrote:

> :) Bardzo glupie pytanie, lecz musze je zadac. Co sie dzieje po wlaczeniu
> komputera, no i jakie ma wymagania sprzetowe? Jest jakas wersja, ktora
> wejdzie na 386SX25,4MB?
Jeśle wejdzie na SX (tego nie wiem) to NIE uruchamiaj multimediów i
zastosuj dużo porad typu "warp tuning tips". Ja pierwsze kilka dni
pracowałem na 486DX2 80MHZ + 4MB RAM, ale natychmiast dokupiłem 4MB (za
4,5 miliona !!!! - tak tak, wtedy tyle to kosztowało - taniej po
znajomosci).
Dla komfortowej pracy warp (3.0) potrzebuje 24MB, a merlin 32.
(oczywiście z RAM tak jak z miłością - nigdy za dużo :))

> Fixxxer -wychowany na MS-DOS i MS-Windows:(

A ty myślisz, że ci co tu piszą to mają w 100% "czyste" od m$ życiorysy
? :)) Poza tym to NIE JEST ujma, to m$ zaczął kretyńską kampanię
zmonopolizowania rynku (i tym przede wszystkim mnie zraził)
oprogramowaniem, które jest dobre dla gości, którzy nie bardzo wiedzą
czego chcą i stąd te wizardy i inne gady, a jak ktoś ma
niekonwencjonalne podejście do softu, to często nie może żadną miarą
uzyskać zamierzonego efektu (jeśli nie jest to coś, co jest zgodne z
zamysłami TFUrców z m$).

pOSdrowionka
tomek