Re: Jaki jest OS2

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 02:26:34 MET

"Fixxxer" <gp1_at_friko.onet.pl> wrote:

>:) Bardzo glupie pytanie, lecz musze je zadac. Co sie dzieje po wlaczeniu
>komputera,

Po dosc dlugim starcie uruchamia sie interfejs graficzny, na pierwszy
rzut oka zblizony do innych systemow 'okienkowatych' - jak Windows,
Amiga, Atari ST itd. W rzeczywistosci jest duzo lepszy od Windows,
ale to widac dopiero po kilku miesiacach pracy :-)

>no i jakie ma wymagania sprzetowe? Jest jakas wersja, ktora
>wejdzie na 386SX25,4MB?

Nie. Ma wymagania sprzetowe zblizone do Windows 95.

Z moich eksperymentow (Warp 3) - minimalne konfiguracje do:
- uruchomienia systemu ze srodowiskiem graficznym - 386SX 8MB, dysk 80 MB
- jakiej takiej pracy - 486SX/25 16 MB, dysk 170 MB
- w miare wygodnej pracy dla mnie - 486DX4/100 24MB, dysk 1GB.

>Fixxxer -wychowany na MS-DOS i MS-Windows:(

To zaden wstyd, nie tylko Ty sie na nich wychowales :)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl