Re: Czy macie doswiadczenia z HP SureStore 7000i Plus?

Autor: Micha Morawski (cukrlubl_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Mon 01 Dec 1997 - 05:48:08 MET

On Sun, 30 Nov 97 11:17:29 GMT, Jan Waliszewski wrote:

:>Zamierzam zakupic do firmy nagrywarke CD-RW Hewlett-Packard SureStore 7000i Plus
:>wesja internal. Czy ktos z Was instalowal ja w srodowisku OS/2? W komplecie jest
:>dostarczane oprogramowanie Adapteca dla Win95. W ostatecznosci archiwizacja moze
:>odbywac siec przez cos w typie Win95 poprzez siec, ale dobrze by bylo moc pracowac
:>bezposrednio z OSa (zapewne zwiazane z koniecznoscia zakupu dodatkowego
:>oprogramowania).
:>
Nie powiem Ci nic o 7000i Plus, ale walczyłem z HP CDwriterem 6020.
Jeśli chodzi o oprogramowanie do OSa, to jest tak sobie. Do niedawna
f-a Electroson robiła program Gear także w wersji dla OS/2, ale
przestała. Wiem jeszcze o Cirrus Technology, program nazywa się bodaj
Unite CD czy jakoś tak. Skontaktuj się może z takim facetem z Alstora
(d. Initel), który się ostatnio zajmował, również na moją prośbę,
tematem "nagrywarka CD a OS/2", i był w trakcie sprowadzania w/w softu
do OSa - gość się nazywa Jarosław Dębowski (j.debowski_at_alstor.com.pl,
tel. (022)6755515).
Pozdrawiam -

Michał Morawski, cukrlubl_at_platon.man.lublin.pl
Dział Informatyki Cukrowni Lublin SA