Re: Nowa Netszkapa i

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 12:47:14 MET

On 28 Nov 1997, Sławomir Stachniewicz wrote:

> Aaa, to stad sie to cholerstwo bierze !

Niestety to nic nie wyjasnia poiza tym ze tak jest. Pozostaje zmienic
wersje na starsza ale to przynajmniej dla mnie niemozliwe bo to pierwsza
wersja ktora mi dziala bezproblemowo (bez wywalania sie z komunikatem
"Memory exception caught at:..."). Wiec cierpia oczy a dusza sie cieszy ze
wogole cos dziala.

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl