Jak pisac po polsku na francuskiej klawiaturze?

Autor: Andre Nawrocki (nawrocki_at_ibm.net)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 23:00:54 MET

Mam francuska wersje WARP 3 z fixpak26. Jak zrobic abym mogl pisac po
polsku, uzywajac drivera typu "klawiatiura programisty" na klawiaturze
francuskiej typu AZERTY?

Nie moge uzywac zwyklego drivera "klawiatury programisty", gdyz jest on
dostosowany do klawiatury amerykanskiej. Jezeli ktos radzilby mi uzyc
programu KBDREDEF, to prosilbym o konkretna informacje jak to zrobic.
Probowalem juz tego programu, niestety bez dobrego efektu. Jezeli
program uzytkowy (np. PMMAIL) w jakis sposob interpretuje ALT+litera, to
nie uda sie nic napisac. W tym przypadku ALT+a nie daje "a z ogonkiem",
ale jest traktowane jako "Attach A File To The Message".

Czy istnieje jakies rozwiazanie? Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

Andrzej Nawrocki