Re: Lotus Smartsuite 97 - wrazenia

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_ns.pcplus.com.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 09:21:55 MET

On 25 Nov 1997 19:18:37 +0100, Andrzej J. Piotrowski <A_J_P_at_it.com.pl> wrote:

>Ja wlasnie dostalem swoja kopie poczta - zobaczymy jak to dziala :)
Muszę trochę sprostować... wczoraj nieco bardziej potestowałem
tego SmartSuite'a i okazuje się, że w zasadzie wywala się tylko
1-2-3 (głównie przy tworzeniu wykresów), WordPro, Approach
i Organizer zachowują się całkiem przyzwoicie (nie udało mi się
ich wywalić). Aktualne pozostają uwagi co do prędkości...
szczególnie 1-2-3 i Organizera - zegarek widzę dość często.

--
Tomasz Stafiński