Re: Lotus Smartsuite 97 - wrazenia

Autor: Marek Lukawski (marekl_at_red.gdansk.sprint.pl)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 11:56:02 MET

On 25 Nov 1997, Tomasz Stafinski wrote:

> Właśnie wczoraj toto zainstalowałem. Poszło całkiem gładko. Najpierw
> zainstalowałem FP3SE (gładziutko), potem pakiet Lotusa. Wygląda
> bardzo podobnie do najnowszego SmartSuite dla Windy.
WordPro wyglada podobnie do wersji dla windy 3.11 (nie wiem jak wyglada
wersja dla 95)
Organizer jak wersja 1.2 dla windy.
Jak reszta nie wiem bo nie znam (wygladu) wersji dla windy
> Nie ma również problemu z ogonkami jak to było we wcześniejszych
> wersjach 1-2-3 i AmiPro.
A na moim merlinku PL z FP03SE nie bylo ogonkow tzn nie mozna ich bylo
uzyskac z klawiatury "prawy Alt + litera" a w otwieranych dokumentach
Worda 6.0 zamiast ogonkow byly kwadraciki :(
> Niestety, jak to beta, dość często się wyburacza i jest wooooolna.

Co prawda to prawda nawet na P-210MMX (2.5x83) i 64 MB RAM nie byl to
demon szybkosci :( i czesto sie wykladal oraz wywalal Netscape
MArek