Quake/2 bylo Re: FixPaki do merlina

Autor: Bart/2 (root_at_microsoft.com)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 08:34:47 MET

> a gdzie to moge znalezc ?
ja swoja wersje dostalem przez irc (zreszta dopiero pozniej sie
dowiedzialem ze jest inna niesvgowa wersja) jesli ktos jest
zainteresowny moge mu ten plik podeslac mailem..
Bart/2 (Bartosz Tomasik) | Asu'a group
Asu'a & TeamOS/2 | http://asua.v-lo.krakow.pl
IRC nick: Ihsahn | http://ddan.dyndns.com/airc
e-mail: bart2_at_tl.krakow.pl | e-mail: asua_at_v-lo.krakow.pl