Polski Program Pod OS/2 (Ha!)

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 07:55:03 MET

                        Czolem !

        Informuje, ze pojawil sie Polski Program Pod OS/2.
Po prostu przerobilem swoj program astrologiczny z Turbo
Pascal'a na Virtual Pascal'a (co nie bylo takie proste,
gdyz mam pare wad: lubie wstawki asemblerowe - czy sa potrzebne,
czy nie; poza tym, pod DOS duzo korzystam z BIOS-u itp.).
Program, niestety, dziala na razie w sesji pelnoekranowej,
lecz bede staral sie go przerobic na PM. Wiecej informacji
(oraz sam program) mozna znalezc na mojej stronie WWW

        http://solaris.ifj.edu.pl/~stachnie/prog.html

W dokumentacji mozna jeszcze czasem spotkac "relikty" wersji
DOS-owej, ale bede staral sie to usunac. Program jest
FreeWare.

        Slawomir Stachniewicz.

| Slawomir Stachniewicz |
| mailto:stachnie_at_alf.ifj.edu.pl |