SS 4 i FP3

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 20 Nov 1997 - 09:55:42 MET

Slawomir Pawlowski <Slawomir.Pawlowski_at_computerplus.com.pl> wrote:

> [...]

a jaki jest dokladnu url ? jest juz moze gdzies w polsce ?

>Cześć.
>
>Sprawa FixPack'a 3 SE w moim przypadku wyłożyła się z powodu wersji
>językowej. Ja pracuję na Warp4 UK a fix wymaga wersji US. No i qpa.
>
>Jakby ktoś miał FixPack w wersji na UK to wdzięczny byłbym za danie
>głosu :-).

>Sławomir Pawłowski

ja na warp4 UK nainstalowalem FP3US, i do tego hotfix na kernel
(nieszczesny blad sys).

jakie wrazenia ?
na jednym kompie z plyta SIS (pentium) poszlo ok. bez zadnych
dodatkowych fajerwekow.

na IBM PC 300GL podmienilo mi driver IBM1S506 na PIIXIDE .
nie moge czytac cdromu, ale komunikacja z dyskami dostala lekkiego kopa.
podmienilem spowrotem na ten pierwszy,
wogole stracilem litere cdromu. no coz. tik tak nadal walczy :)
to pewnie banalny problem. bylem na tyle glupi ze nie zachowalem
kopii config.sys .